قیمت بی دی اس ام بردگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 351
:: بازدید سال : 1078
:: بازدید کلی : 4800

RSS

Powered By
loxblog.Com

naroon

قیمت بی دی اس ام بردگی
چهار شنبه 9 فروردين 1402 ساعت 20:52 | بازدید : 268 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

اینها همه سوالات بسیار عادی در دنیای پلاگ مقعدی هستند. ما اینجا هستیم تا به آنها پاسخ دهیم و به شما در سفر با پلاگین کمک کنیم.

بات پلاگ در ابتدا می خواهید از کوچک شروع کنید تا خودتان را در آن راحت کنید. برخی از شرکت‌ها مجموعه‌هایی از دوشاخه‌های با اندازه‌های مختلف را می‌فروشند که به شما امکان می‌دهد تا راه خود را ارتقا دهید.

نحوه استفاده از اسپنک چیست ؟

نه اینکه مجبور باشید، بلکه می توانید تا آخر عمر لذت بخش باسن خود در کوچکترین اندازه بمانید.

هنگام انتخاب دوست جدید خود، البته باید به سراغ مواد ایمن برای بدن مانند سرامیک، شیشه، فلز یا سیلیکون بروید.

جریان خون را تحریک می‌کند و حساسیت را افزایش می‌دهد،» اگرچه می‌توانید شلاق خود را در امتداد بدن شریک زندگی‌تان دنبال کنید و اگر تازه شروع کرده‌اید، انتظار ایجاد کنید. .

مانند دست و پا زدن، سکس ابزارهای عالی برای قرار گرفتن در نقش غالب است. اورن می‌افزاید: «به‌علاوه، می‌توانید از آن‌ها برای تحریک حرکات شریکتان در هنگام صدور فرمان استفاده کنید یا در صورت بدرفتاری او را تنبیه کنید».

اما می‌توانند برای کسانی که مهارت و تجربه بازی ضربه‌ای را دارند هیجان و هیجان بیافزایند – و برای مبتدیان، اسباب‌بازی‌های جنسی همه‌کاره دیگری وجود دارند که مشابه آن را دارند. اثری برای تحقق یک پیچ خوردگی یا فتیش.

بی دی اس ام BDSM Wismeijer و همکارانش درخواستی را در انجمن از افراد حاضر در “صحنه” BDSM ارائه کردند تا انواع پرسشنامه های روانشناختی را بصورت آنلاین انجام دهند.

اسپنک BDSM شلاق ها وسایل تک دمی هستند که در هوا تابیده می شوند. ایندیانا جونز و زن گربه ای هر دو به حمل شلاق معروف هستند. اگرچه، احتمالاً فقط یکی از آن شخصیت ها از آنها در اتاق خواب استفاده می کند. شلاق ها اغلب از چرم یا جایگزین های چرم ساخته می شوند.

کاربردهای متفاوت شلاق و انواع آن

از طرف دیگر، برخی از افراد خوش شانس می توانند از ضربات شهوانی به تنهایی خلاص شوند، و خم شدن روی پاهای شریک زندگی یا یک تکه مبلمان، دسترسی کافی به کلیتوریس و بیدمشک شما را فراهم می کند، بنابراین او می تواند شما را به روش های مختلف تحریک کند!

اسپنک BDSM حتی ممکن است شریک زندگی قیمت بی دی اس ام بردگی شما بخواهد این تکنیک های انگشت گذاری را یاد بگیرد تا لذت بیشتری به شما بدهد.

اکنون که می دانید چرا مردم در اتاق خواب کتک خوردن را دوست دارند، برای یادگیری نحوه انجام این کار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اسپنک BDSM اگر می‌خواهید به مردتان ارگاسم‌هایی با خم شدن، پیچ‌شدن انگشتان پا، فریاد زدن بدهید که او را از نظر جنسی به شما معتاد کند، آن‌ها را در خبرنامه خصوصی و محتاطانه من پیدا خواهید کرد. شما همچنین ۵ خطرناک را یاد خواهید گرفت.

البته، کلمه “Spanking” با استفاده از دست شما به ذهن متبادر می شود. هیچ چیز کاملاً شبیه استندبای قدیمی نیست، که همیشه آماده است و به لطف تماس پوست به پوست، احساس صمیمی‌تری دارد.

بات پلاگ های مقعدی چیست؟

هر چیزی که از رکتوم شما بالا می رود به طور بالقوه قیمت اسپنک چرم می تواند در آنجا گم شود – که یک اورژانس پزشکی است. بنابراین شما نمی خواهید فقط چیزهای قدیمی را آنجا بچسبانید. چرا تو میخواهی؟!

با این حال، شمع های لب به لب به طرز هوشمندانه ای با کفی های شعله ور یا مکانیسم های دیگری خرید بات پلاگ طراحی شده اند که مانع از ورود بیش از حد آنها می شود.

چرا مردم از دوشاخه های باسن استفاده می کنند؟

اینها یک حدس آسان است. برای بسیاری از مردم، شمع های لب به لب احساس شگفت انگیزی دارند! این برای افرادی که واژن و آلت تناسلی دارند صدق می کند. صرف نظر از آناتومی باروری شما، لذت مقعدی برای همه قابل لذت بردن است.

برای مردان و افرادی که آلت تناسلی دارند، پلاگ های مقعدی به تحریک پروستات کمک می کنند. یک غده کوچک قیمت بات پلاگ بین مثانه و آلت تناسلی که وقتی تحریک می شود می تواند لذتی بی اندازه را به ارمغان بیاورد.

استفاده از پلاگ های مقعدی می تواند واژن را باریک کند، که ممکن است به معنای تحریک شدید برای هر دو طرف باشد.

بات پلاگ در حالی که رسیدن به ارگاسم مقعدی به تنهایی قیمت شلاق کمری امکان پذیر است، اما دنیای ارگاسم های ترکیبی شدید نیز وجود دارد که با تحریک بیش از یک منطقه اروژنی به طور همزمان اتفاق می افتد.

اسپنک BDSM مطمئناً می خواهید ضربات دستی را به لیست سطل جنسی خود اضافه کنید! با این حال، این تنها ابزاری است که می توانید برای بازی تاثیر انتخاب کنید.

پاروها معمولاً از چرم ساخته می‌شوند و در اندازه‌های مختلف هستند و برخی از آن‌ها با خز، سیلیکون، پارچه‌های مخملی و سایر مواد روکش شده‌اند. هرچه پارو پهن‌تر باشد، ضربه پراکنده‌تر است که مقابله با آن را آسان‌تر می‌کند.

اسپنک BDSM گاهی اوقات پاروها دارای تصاویر یا کلماتی هستند قیمت بات پلاگ سیلیکونی که روی آن ها نقش می بندد تا طرحی جذاب در پشت شما به جا بگذارد.

گرایش ها و تحقیقات صورت گرفته بی دی اس ام

Slapper ها پاروهایی با دو لایه هستند. لایه اول با پوست شما تماس پیدا می کند، سپس لایه دوم برای تاثیر مضاعف برخورد می کند! آنها برای هدایای سکسی بزرگ.

اسپنک BDSM محصولات زراعی ابزارهای بلند و نازکی هستند که پس از سواری محصولات تولید می شوند. یک محصول در یک منطقه کوچک و خاص، گاهی اوقات به شکل خاصی مانند قلب یا ستاره فرود می‌آید و باعث ایجاد احساسات حادتری می‌شود.

عصا وسایل بلندی هستند که از مواد مختلف ساخته شده اند. اکریلیک، چوب، رزین، فلز و فیبر کربن را خواهید یافت. حتی می توانید عصایی را پیدا کنید که با LED روشن می شوند. عصای باریک بسیار خسیس تر هستند و ممکن است متوجه شوید که فقط چند تاب کافی است.

صحبت کردن در مورد این چیزها به اعتماد زیادی نیاز دارد، چه رسد به اینکه راه هایی برای عملی کردن آنها و سپس حرکت به سمت نقش آفرینی واقعی پیدا کنیم. داشتن رابطه جنسی با هر کسی نیاز به اعتماد زیادی دارد.

که خود در مورد اینکه آیا تمایلات جنسی به این افراد تعلق دارند یا خیر. فهرست اختلالات روانی همانطور که نوشته شده است، DSM-5 BDSM را یک اختلال نمی‌داند مگر اینکه باعث آسیب به پزشک یا دیگران شود. [موارد داغ؟ ۱۰ رفع غیرمعمول جنسی]

بی دی اس ام BDSM با این وجود، برخی از روانپزشکان گنجاندن BDSM و سایر موارد در این کتابچه راهنما را انگ می دانند، به ویژه به این دلیل که مطالعات نتوانسته اند شواهدی را نشان دهند که لذت بردن از رابطه جنسی با یک طرف درد با مشکلات روانی مرتبط است.

مطالعه جدید که در ۱۶ می در مجله پزشکی جنسی منتشر شد، نشان می‌دهد که در واقع، تمرین‌کنندگان BDSM ممکن است از نظر روان‌شناختی بهتر از عموم مردم باشند.

بی دی اس ام BDSM - شلاق - اسپنک و بات پلاگ ها آندریاس ویسمایر، محقق این مطالعه، روانشناس دانشگاه بازرگانی Nyenrode در هلند که این تحقیق را در دانشگاه تیلبورگ انجام داد، گفت: تمرین‌کنندگان BDSM “یا با جمعیت عمومی تفاوتی نداشتند و اگر تفاوت داشتند، همیشه در جهت مطلوب‌تر متفاوت بودند.”

هنوز متقاعد شده اید؟

نکته اینجاست، از میان همه اسباب بازی های جنسی موجود، گیره های باسن فوق العاده زیبا هستند و پتانسیل نشان دادن شخصیت شما را دارند.

بات پلاگ برخی از آنها دارای جواهرات تمیزی در انتها، دم، منگوله ها، کارتون ها و انواع نمایش های رنگارنگ زیبا هستند تا به تقویت بازی اسباب بازی جنسی شما کمک کنند.

صرف نظر از زیبایی استایل شما، یک پلاگین مقعدی برای شما وجود دارد.

شلاق‌ها بیش از یک دم دارند و می‌توانند از مواد نرمی مانند جیر یا خز ساخته شوند که برای صحنه‌های بازی سبک‌تر به خوبی کار می‌کنند.

لیدی ایفوریا توضیح می‌دهد: «شلاق‌های جدید معمولاً با دقت کمتری ساخته می‌شوند و برای نمایش بیشتر به جای تأثیرگذاری در نظر گرفته شده‌اند». از سوی دیگر، شلاق‌های کاربردی قوی‌تر هستند و نباید توسط افراد بی‌تجربه استفاده شوند.

برای مبتدیان، شاید بهتر باشد به جای شلاق، از اسباب بازی های ضربه ای ملایم تر، مانند شلاق زدن استفاده کنند. لیدی ایفوریا می‌گوید: «می‌توانید خودتان را آموزش دهید که بفهمید چگونه با آن ابزارها قبل از حرکت روی شلاق مانور دهید».

فراتر از سبک، پلاگ های مقعدی از همه مواد مختلف و در اندازه های بسیار کمی ساخته شده اند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: